Jesteś tutaj: podatkiksiegowosc.pl > Płynność finansowa > Kompetencje dyrektora izby celnej

Ekonomia a marketing

Każda firma chcąca się rozwijać powinna myśleć zarówno o tym, jak odnieść sukces gospodarczy, ale także jak dobrze zaprezentować się w oczach konsumenta, nabywcy. Ekonomia a marketing Od tego, aby dobrze wypaść w oczach klienta, firmy mają marketing.

Dziś duże firmy posiadają całe działy, które zajmują się wyłącznie marketingiem i reklamą danego przedsiębiorstwa. Wiadomo bowiem, że dobrze zainwestowane pieniądze w marketing zwracają się – i to często ze zwielokrotnioną nawiązką. Ekonomiści biją zatem na alarm, aby nie oszczędzać na ten rodzaj wspierania przedsiębiorstwa. Ekonomia a marketing Podobnie, jak podejście ekonomiczne do firmy, tak i podejście marketingowe powinno być wcześniej przemyślane i zaplanowane. W tej kwestii również nie warto postępować pochopnie i irracjonalnie. Marketing pochłania bowiem bardzo duże środki finansowe budżetu firmy. Musimy mieć pewność, że pieniądze te zostaną dobrze wykorzystane, a my odczujemy ich wydanie w formie pozytywnego odzewu wśród konsumentów.

Myślenie o marketingu jest tak samo ważne jak myślenie o budżecie firmy, Ekonomia a marketing jej zobowiązaniach finansowych, prognozach finansowych, wydatkowaniu, zatrudnieniu, planach inwestycyjnych, czy sięganiu po nowe technologie, maszyny i innowacyjne pomysły i rozwiązania.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.